I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

Åh, vill se på Alice in wonderland. Har ju inget att göra just nu så blir nog att se den. Men annars då? Jao, har hunnit med ganska mycket idag. Skulle vart med min saknade vän Olivia men blev ändrade planer. Så har hämtat en tappet jag beställt, lånat böcker, lämnat in kläder och ätit Ben & Jerrys! Älskar B&J så grymt gott!

Namen det där med tappet. Hehe. Ska bara tapetsera om en vägg i mitt rum. Alla mina väggar är ljusrosa förutom en som är ljusrosa fast med massa random saker o en liten opassande text. Så kände att det va dax att bytan, nu bilden metallic svart! Vet i fan hur jag ska lyckas på upp tapeten men får la fråga om hjälp eller någe. Ha det gött! :D

Känner att jag lägger upp mest egopix här. Men jao! Så fåre va! ^^




Kom ihåg mig?