A lifetime has passed

Massa som har missats här på bloggen så kommer typ bara listat:

 

klassdag i bönern.
Klassdag hemma hos systrarna j.
Avslutnings middag.
Skolavslutning. Hade det gött med lina, jossan, Alida, Bella o Kewin efter.
Liseberg med lina, Erika, Jessi, Kewin, Michelle och Jenni.
Sommarjobbade o sålde jordgubbar i 3 veckor. Tjänade cash!
Va på bio med lina, Bella. , Erika o såg after earth. Var ganska grym!
Hade "tjockis"kväll med lina o Bella.


Var på bråvalla med moster. AWESOME!
Smultronstället med familjen! Gött!
 Ätit på restaurang med familj två gånger. MÖMMSIGT! 
Vart med Jenni, Jessi o thezz! Hade picknick typ ! :D
En fågeldog på sommarjobbet, slutade sommarjobbet.
Åkte till skärgården med släkten o gött folk!


Vart i thezz stuga med thezz, Bella, Jessi o Kewin! Hade det gött, men hade typ sämsta dagen ever! Skjutsade Bella på moppen med en jädra massa packning o moppen dog mitt ute i skogen! O sen gick jag typ ned i split mellan en flotte o en brygga sedan ramlade i vattnet med handduken. O så skulle vi tälta o jag sov på marken, men hade det gött iaf! :D
Äntligen lagat tandemcykeln!
Ätit på joans med jossan, Bella, thezz och Alida! MUMMS!
Sov hos Alida och ätit våffla till frulle på henne jobb idag , sen gick jag 1.3 mil och hade det gött vid en pool! :)
Det va nog allt ha det riktigt gött! :D




Kom ihåg mig?