Äntligen, fixat och klárt

Blev klar med de internationella handlingarna måndags"natt". Va massa med saker som skulle fyllas i och skickas. Typ läkar o tandläkar intygen, lärar intyg, "natural parents" letter, massa frågor om en själv, personliga uppgifter, familje uppgifter och mitt "host family letter" m.m. Hahaha asså allt detta skulle vara inne senast igår alltså helst i måndags. O jag hade typ inte fixat med någe förutom att skriva mitt personliga brev på datan som skulle handskrivnas så mamma o jag satt upp till typ 12.00 eller 01.00 o gjorde klart allt och jag ä så sjukt missnöjd med massa. Mitt personliga brev blev katastrof och alla bilder på mig med familj o vänner blev knasiga. Haha, brevet hade jag skrivit om flera gånger o var äntligen nöjd med det. Då var det två sidor dataskrivet, tror ni inte jag i måndags upptäcker att brevet helst ska va runt 1 sida.... Så jag bara skyndar o improvisation skriver för hand. Så vet ej änns vad jag skrivit o man ser typ inte min handstil så hoppas verkligen nån värdfamilj överhuvudtaget vill ta emot mig! O bilderna är ju nästan mer katastrofala, viste ej vilka jag skulle ta så tog bara några random o vist det ä helt ok bilder o så men jag ser ju ganska knass ut. Så jao, om det ä någon som vill ha en knassig människa...... Här är jag!
 
Bildbris, skumma bilder från halloween. Den till höger är ett failat försök till mental sjukhus pacient sminkning. Blev ej det jag klädde ut mig till. Ville va Beetle Juice men blev ej det... Så venne vad jag va...... Ha det gött! :)

Sv: Det är svårt att säga hur mycket man måste kunna.. Jag är med i en grupp som är jättebra, alltså mycket bättre än mig, & jag hade nog egentligen inte kunnat få träna i den gruppen, men då min värdpappa äger föreningen så garanterade han mig en plats redan innan jag kom! Men om det nu är så att du kommer till en skola som har gymnastik som en sport, så kan du få vara med på en try out (om skolan verkligen inte är jätteliten) & beroende på hur bra laget är, så blir det olika svårt att komma med! Min skola har jättebra sportlag & jag ska på en try out för Cheerleadingen & där är det inte alls säkert att jag kommer med! Men ibland gäller inte samma regler för utbytesstudenter, så det är bra.. Då kan de vara lite snällare.. :) Hoppas du fick svar, haha! :D

Sv: Taack! Gillar din blogg också, älskar designen! :)




Kom ihåg mig?