2014 - the year we will live

Åh, har inte bloggat på jättelänge men har gjort saker så har ej haft så mycket tid. Dock har det inte hänt något på utbytesfronten!
 
Men iallafall lite catching up. DET ÄR 2014

Känner att detta år kommer bli amazing! O nu menar jag det faktiskt, vet att man brukar säga det varje år, men nu menar jag det faktiskt. Började året helt underbart med massa goa vänner (både nya och gammla)! O har planner på hur jag ska göra det så bra som möjligt! Så jao, bra saker som är inplanerade:
 
  • Åker som utbytesstudent till USA iår! OMG iår åker vi! Står inte ut med att vänta på att få veta vart jag hamnar, prata med värdfamiljen och sätta mig på flyget! Dock är det blandade känslor med att lämna alla goa människor hemma i sverige! Men tänk jag har väntat på det här äventyret i flera år och äntligen händer det! It's a dream coming true! Haha, ä dock rätt nervös!
  • Åka till kläppen en vecka med släkten! Längtar massa älskar att åka skidor och det är så himla mysigt att det nästan är hela släkten på mammas sida som är med! Har ju åkt till Lindvalen nästan varje år ända sedan jag va liten men ä ju kuligt med förändring!
  • En vecka i stockholm med klassen! Ska åka o va i stockholm med naturklassen en vecka som kick off för natur ämenena. Ä riktigt pepp på det kommer bli kuligt!
  • Bråvalla! Det kommer bli awesome! Ska tälta med vänner o lite folk jag ej känner! Längtar sjukt mycket vad kan bli bättre än bra musik och vänner! O så kommer Bring me the horizon som jag missade när de va i malmö!
  • En vecka i skärgården! Det är också en såndär sak vi gör varje år och det är alltid lika mysigt! Ä några kusiner och vi som brukar hyra stuga!
  • Åka till London? Hahah, detta är bara 50% säkert för jag vill åka o skulle typ åka men de jag skulle åka med kunde/fick ej så ska försöka få med någon annan bara över en natt på någe halv äckligt hotel o bara shoppa massa på typ primark och victoria secret! Hahah, så om någon vill åka med mig äre bara säga te! :D
  • Spontan resor! Detta är inte plannerat men ska försöka få med folk på massa spontan resor runt om i sverige o bara göra vad man känner för i stunden inte sitta o plannera massa! :D
Är så himla dålig på att fota, tog inga bilder detta nyår! Ska bestämma att från och med nu ska jag fota allt jag gör! Måste dokumentera ju så man ej glömmer! (Har minne som en guldfisk). Iallafall blev en bild från föra nyår istället!



Kom ihåg mig?