Fjäsk

En skola där jag bor va o fjärskade idag! Haha, alla skolor fjäskar så otroligt mycket nu! Men det gör inget fick högtalare te iphonen! O tidigare har man fått grejer som pennor, ett par solbrillor, presentkort, jobb osv! Fjäsk ä gött!

Just det anmälde mig nyss till att åka till Liseberg med lite friends dagen efter skolavslutningen! Kuligt värre!

 Hahah, sen har jag försökt mig på att göra såndär natur godis bananer med. Försökte ju torka de i ugnen men det smakade skit! Så nu skar jag bananerna i små delar med osthyvel, la de i kalt vatten ca 10 min, sen fritera de till se ä gyllenbruna o ha massa florsocker på! Dyng gött, men "lite" halft onyttigt men, men är ju frukt iallafall! ;)

Random bild ner till höger! Men ä från en "dare" att skala en banan utan händer! Heheh




Kom ihåg mig?