Helt orelevant rubrik

Igår efter stan drog vi epa till Alida o spelade någe Svensson spel. Kände mig ganska grym som vann! Vi a ju faktiskt jag, Jenni, Jessi, thezz, jossan, Alida och hennes bror. O så föra gången vi spelade va jag långt efter så tycker jag får skryta om att jag vann nu!


Aja, men idag har det vart en såndär träff med släkten igen. Vi har ju två lag till kraftloppet så vi brukar träffs o träna tillsammans o sen grilla efter. Så va redigt mysigt somvanligt! :)

Just det fick världens goaste cupcake idag med! Va typ gigantisk o dubbelchoklad, alltså både vit- och mjölkchoklad. Noom noom noom

Hej! Hörde att du skulle åka som utbytesstudent 14/15 och jag undrar vilken organisation du åker med för jag tänker söka med EF och jag vill veta om det är någon som varit på intervju med EF eller om alla intervjuer är likadana? :)




Kom ihåg mig?