More to come

 
 
Tänkte uppdatera lite om vad som hänt på utbytes fronten! Woop woop! :)
 
Dagen efter telefonsamtalet från YFU fick jag en massa pappren. De handlade om massa regler osv. men de lät bra så skrev på papprena och betalade in anmälningsavgiften! :D
 
Efter det börjar allt "roligt" fix! Namen jag ska fylla i massa om mig själv, min familj, hälsogrejer och fixa med vaccinationer! :D Redan nästa vecka har jag tid hos tandläkaren och läkaren för undersökning, tbc test och första vaccinationerna! Känner verkligen att det börjar närma sig, bara ca tio månader kvar! ;) Förhoppningsvist mindre, men längtar också tills man får en värdfamilj och får veta vart man hamnar så man kan sitta och nörda fakta om staden. Och att prata med värdfamiljen!!! :D
 
Men fram tills jag åker har jag det grymt här! Tränar gymnastik, har hamnat på en bra skola med en bra klass (även om vår klass ä lite ensam ^^ ), har bästa familjen, ska träffa bästa vännen imorn, har snart höstlov o kan träffa mina beloved and missed amigas, och köpte nyligen billjet till halloweenfesten som tydligen ska bli epic! :D
 
Haha, en gamal bild jag gjorde innan vi semestra i USA för 3 år sen! :D

Sv: Heej, åh, jag såg att du med ska åka iväg! Minns hur exhalterad jag var vid det här laget, haha! Gud vad kul. Du får jättegärna skriva till mig när du fått värdfamilj :D

Jag tränade gymnastik i Sverige & jag skrev det i mitt ansökningsbrev. Jag kom till en riktig gymnastikfamilj & min värdpappa äger gymnastikförening & därför kan jag vara med på träningar & följa med på tävlingar även om jag inte alls är på den nivån de är på. Har ju alltid tränat truppgymnastik & inte artistisk gymnastik, så ska tävla i en väldigt enkel level, haha :) Men jag gör det för skoj skull, wihooo. & yes, man tävlar själv, i beam, bars, floor & vault.

Kram!

err my gerr, hot topic




Kom ihåg mig?