I'm wide awake...

Är så jälla trött så det inte är klockat åt det. Eller det känns som om jag är klarvaken men skulle ändå kunna somna stående!
Har nämligen bara sovit ca 1,5-2 timmar inatt! Somnade nång gång runt/efter 3:00 - 4:30 o gick upp 5:30 för att ta en buss från Elin till stan, från stan hem och sen få skjuts av mamma till Linköping, för att köra gymnastik i 2,5 timme.... Men det kommer säkert bli prima! :)

Hade det massa gött igår! :D va ju i skolan igår o direkt efter drog jag, Elin och Melina hem till Elin o så pratade vi massa o käkade pizza. Jag gillar ju inte pizza, men det va tusamej gött igår! :)

Jao, men sen åkte vi på en förfest till en fest vi inte skulle gå på! Haha. Namen det va toga fest på vår skola men vi hade inte biljetter, men kunde ju gå på förfesten iallafall. Alla va grymt fina med sina togor? (Lakan).! :D

Efter det drog vi till Elin igen o skulle egentligen ha filmkväll men det slutade med att vi inte såg en ända film utan satt o pratade om allt och inget natten lång.

Gjorde också världens goaste grej typ. Eller jao, det va gött iallafall! S'mors dipp! Det ä typ choklad, mjölk o marshmallows som man kör i ugnen o så doppar man kex! Noom noom noom!

Namen det va en prima dag, men jag ä så sjukt trött idag! Har påsar under ögonen stora som, stora påsar? Hehe
 
Känner att jag har bästa kvalitén på mina bilder.......



Kom ihåg mig?