Long time, no see

Nu vare länge sen igen!
Sen sist har jag:
  • Börjat på gymnasik o det ä massa kuligt. Men första träningen var när kraftloppet var, så jag sprang ej det. Men släkten var jätte duktiga på loppet.
  • Efter loppet firade jag eftersom jag har fyllt år! :D Jag fick massa fina presenter och hade det jätte gött!
  • Sen har jag börjat gymnasiet (kunskap), i världens bästa basgrupp (klass), med massa goa personer!
  • Med skolan har jag även vart 3 dagar i brevik med alla andra 1:or.
  • Det har också vart insparks fest och femkamp, kunskap mot eber. Tyvärr vann de dock...
  • Som tur ä hare inte vart någe nollning, alla treor ä goa människor. Det närmaste nollning som vart är ett papper med lite roliga uppdrag som man fick göra om man ville eller inte, det var typ yolo grejer bara. Vi gjorde typ 2 grejer bara.
  • Sen har jag vart på bio o sätt Percy Jacksson, The mortal instrument och snabba cash med kompisar. Alla tre filmer va grymt bra. Blev dock lite sur på lite saker i Percy Jackson, som inte va som boken och att de bytt en skådespelare!
  • Har gjort om lite mysigt på mitt rum.
  • Haft släktgolf. spelat golf med hela släkten på mammas sida, typ 40 pers. Massa kuligt. Min släkt ä bästa!
  • Hälsat på högstadiet med thezz, det va la gött. Kändes som om man fortfarande gick där. 
  • Blivit bjuden på tacos av thezz, riktigt gött!
  • Har haft skolfoto, men glömde bort att det var o hade en riktig badhair day, det va som ett smörpacket håret.
  • Börja fått massa plugg.
  • Slutar typ 5 varje dag så om jag vill ha ett liv efter skolan måste jag göra någe i stan. Så jämt när jag ska hitta på någe med kompisar, äter vi i stan eller shoppar så mina pengar försvinnet ganska fort. Mestadels till mat! Food for life!
  • Beställt Dr. martens!
  • Äntligen hänt lite kuliga saker med utbytesåret också! :D (skriver mer i ett annat inlägg!)
  • O sist men inte minst har jag vart på promenix med alida idag.
Förlåt för alla kassa mobilbilder o den dåliga uppdateringen, ska bli bättre på det. Men bloggar ju för att det ä kuligt,  nu har jag bara tyckt det ä jobbig. Därför det har varit en liten paus! O om ni undrar varför det ä en bild på en kamel, äre för att det bor en här inärheten i ett stall. Coolt va!
 
 



Kom ihåg mig?