Uppdatering och förtydligande

 
Förlåt för mitt röriga inlägg igår som var skrivet helt konstigt och utan bilder. Men kände att jag bara behövde skriva ned och berätta allt! ÄR SÅ HIMLA GLAD!
 
En liten sammanfattning på vad jag skrev igår:
Jag fick värdfamilj och är överlycklig! De bor i Phoenix (arizona) vilket är staten jag har drömt om att hamna i även om jag försökt att inte ha några förväntningar, hur coolt är inte det lixom?! O värdmamman hade skrivit ett brev till mig där hon berättade lite om deras familj och de verkar hur trevliga som helst. Tror inte jag kan få en bättre värdfamilj, de verkar nästan för bra för att vara sant! 
 
O just det har inte bloggat på länge så det är massor som ni har missat men minns inte allt jag gjort. Har minne som en guldfisk men det senaste som hänt är att jag var i kläppen med familje o släkte, hade en överaskinings fest/middag för en kompis o har fått sportlov. Så jao denna vecka sov jag hos min faster och kusin måndag till tisdag, var med saknade olivia i onsdags, torsdags spelade jag spel med mamma o hade mys/film kväll med kusin alle o farmor o farfar, på fredagen kom thezz typ lite innan nio o va kvar till tolv sen handlade jag med mamma o sen hade jag disneykväll med massa goa människor i stan o fick då värdfamilj, i lördags åkte jag först hem från stan (missade bussen då så fick ta tåg) o sen så hade jag mello mys med goa vänner från förra klassen o idag är det en söndag som jag spenderat med att sova och plugga.
 
När vi handlade till supris partyt för melina som fylde på alla hjärtans dag, lite framsteg men även failad stretching (hahah sträckt vänstra lårmuskeln för typ en vecka sen o sträckte högra stracks efter), hur jag såg ut då jag somnade på disneykvällen blev ritade i hela ansiktet, o skröt på snapchat att jag fåt värdfamilj! :D
 

Grattis till värdfamiljen! Så sjukt roligt, förstår att det känns super skönt!

Kram Sofie

Förresten vill du göra länkbyte?:)

Hej, har länkat din blogg från min via fb gruppen och tänkte kolla om du kan göra det samma! kul att du fått din familj! Jag ska till Texas :)




Kom ihåg mig?