Super söta!

Har de senaste dagarna mailat lite med värdmamman och den danska utbytesstudenten jag ska bo med. De verkar hur gulliga och söta som helst. Tror verkligen jag kommer ha ett bra år med dem! Har dock inte pratat med pappan eller dottern ännu men de verkar snälla. Dottern verkar jätte härlig och cool! :D
 
Har dock insätt att jag inte kommer kunna träna cheerleading för att de har tid uttagning och tränar hela sommaren. Hoppas då istället att kunna komma med i en theater production eller träna volleyboll. Jao, det verkar som om jag kommer få ett bra år iallafall. Det är ju som sagt ens egen attityd som avgör hur det blir! Sen att jag kom till mitt dröm ställe med en familj som verkar vara hur godhjärtade som sagt är bara en stor bonus! :)
 

ååå vad roligt :)
Vill du göra länkbyte förresten? Jag länkar dig nu :)
Kram

Hej! :) Jag ska också åka iväg till USA i höst och ville bara kolla om du möjligen skulle vilja göra ett länkbyte? :)

Åååh va roligt att du fått värdfamilj! Jag ska förresten också till USA i höst och undrar om du vill göra länkbyte? :)

Hej Linnea!
Har du lust att göra ett länkbyte?
Kram

Men kan du inte säga till skolan att du inte kan komma eftersom du bor i sverige (hallå?) och verkligen vill vara med! Så kommer jag göra med basketen om jag missat tryouts! :)

Sv: Ja men om du verkligen vill kan du ju alltid skylla på att du är utbytesstudent! Texas ska bli shit kul! Men är rädd för att bli typ super tjock med tanken på att mina värdföräldrar är ganska stora... :/




Kom ihåg mig?