Hade det toppen

Det va goodie goodie igår! Innan Olivia o jag åkte till tattueringsmässan va vi inne i några affärer o jag köpte en skolavsluningsklänning. Den ä typ vit med halv öppen rygg! Köpta på carlings! Sen såg vi han den där som sjunger om sängen som brinner (bed on fire heteren va?). Han spelade på en scen utanför.
Sen tattueringsmässan var ju inte så värst kulig, lika dan som alla andra år typ o va nästan ingen där.... Men va tivoli utanför som vi gick o kolla lite på.
Sen efter det sov jag hos min moster (som förresten gjorde en jättefin tattuering på mässan). Vi såg film o hon lärde mig lite om att läsa av tarotkort. Vill så gärna lära mig. Hon lät mig fråga korten en sak o det var så sjukt läskigt att det som "svarades" verkligen stämde in.
Aja, ser film o äter nu. Hejs :)




Kom ihåg mig?