The vehicle that hated

2013! Året då jag började pendla till skolan och året då jag började bli hatad av bussar!
 
Okej, inte helt seriöst men tror verkligen Östergöta bussarna ogillar mig (eller så suger jag på att åka buss...). Har flertal gånger detta år, eller jao senaste månaden haft massa buss otur! Flertal bussar har kör förbi med både i ljus och mörker, jag har missat bussar, åkt förbi hållplatser och råkat åkta tillbacks till samma håll jag åkt från. Hur tusan ska jag klara och flyga till USA om jag inte ens kan ta mig till och från staden jag pluggar i?
Jao, det blir spännande o se hur jag fixar det! Men brukar ju alltid komma rätt i slutet så får hoppas jag gör det då med.
 
Helt orelevant bild på brodern min från i somras! Om någon har förslag på vad man kan köpa i julklapp till han SÅ KOMMENTERA!
 
 



Kom ihåg mig?