All this talk of blood and slaying has put me off my tea.

Rubriken ä random quote från "Alice in wonderland"!
O på tal om te, så hade jag te party med min amigo, amiga eller vad det heter thezz i lördags! Vi åt fruktsallad, ny bakat bröd, såg Åsa-Nisse filmen o drack Massa Te! Älskar te, noom noom nooooom! hehe, o om ni inte sätt Åsa-Nisse filmen borde ni görade! Haha, humorn är på topp.....
 
Namen sen i söndags hade jag slappar dag. Myskläder, Percy Jackson och Doctor who ( har blivit lite beroende av den serien). O sen på kvällen åkte jag med alida o kollade på en fotbollsmatch en kompis spelade. Haha, vi åkte bil ditt för det "regnade" o det roliga är att jag har ca 250 meter till fotbollsplanen.
 
Idag har jag vart med Olivia, vi tittade på första och andra Snabba Cash så vi kan gå och se trean på bio sen...
Brukar inte gilla sånda filmer, men den här var faktiskt bra för att vara en "sån" film.
 
 



Kom ihåg mig?