Överlevde första dagarna

Som rubriken säger! Överlevde båda första skoldagarna! Klassen eller såkallad basgruppen verkar det vara många Goa människor i! O känner mej faktiskt ganska stolt o grymt lättad att jag har suttit med folk vid maten och pratade med massa folk även fast jag inte känner något så det är ganska kuligt!
Men jao, deta var ju bara börjar dagar på måndag börjar det seriösa!

O sen hade jag det jätte gött med folk på rix fm igår! Hahah, vi fikade två gånger o åt mat uppe på det med! Kände mig redigt nyttig igår. Jätte stor dubbelchoklad cupcake, massa god kladdkaka, smoothie, lakritsgodis de delade ut, en stor kopp varm chokla med grädde och en delicatoboll! Men sen åt vi faktiskt sallad också! Hahah, men det ä så mysigt att sitta inne på ett fik och bara prata!
Namen va faktiskt lite nyttigare idag åt vaniljkvarg o grejer. Det ä redigt gött btw! :D




Kom ihåg mig?