Wääää

Wääääää, imorn börjar skola igen! Känns inte som lovet är slut o jag vill inte att det ska va slut!
Det är så konstigt, vanligt vist brukar jag bli uppstressad över att skolan ska börja. Brukar "förbereda" mig på att gå upp tidigt och göra iordning allt för att börja långt innan. Men nu har jag verkligen skitit i allt! Jag ska börja på gymnasiet, ett gymnasie där jag inte känner någon. Det är dagen innan och jag har inte ens kollat vilken buss jag ska åka! Så resten av kvällen blir att duscha, fylla i lite viktiga papper, lägga framkläder, kolla buss och "packa" med mer!

Jag har gjort massa saker denna sommar men ändå nu på slutet känns det som om man har missat massa !
Men gör inget att skolan börjar, det kommer säkert blir SUPÖR!

Lära känna en ny klass men samtidigt ha kvar de goa föra klassen! Som hade det jätte gött hos systrarna j med thez, Alida, lina och Bella igår!

Och hoppas det blir en bra första dag imorn! Men om det inte blir det gör det Inge för ska äta massa gött o gå på rix fm sen med gött folk på kvällen! Så hur som blir det en bra morgon dag!




Kom ihåg mig?