Ge mig värme eller snö

Som rubriken säger. Ge mig värme eller snö, just nu äre bara kyla! USCH! Vill kunna sitta och mysa inne med tea, ljus, filt, tänt i kaminen osv. Vill få upp julstämningen, det är ju ej långt kvar! Sitter här med ljus och tea tidigt på 1:a December morgonen/natten men saknar den vakra snön! Men om det inte tänker komma någon snö och förstöra hela julen kan det väl lika gärna bli sommar! Det är dags vädret bestämmer sig! Snö eller värme? :D
 
Btw fick lite julkänsla iallafall drack första julmusten igår (30 november) tillsammans med mina amiga thezz, alida, jenni, jessi, bella, lina och josefin! Förutom att dricka julmust hade vid det massa mys. Åt tacos, pratade och spela lite spel, jao! :D 
 
På tal om annat, hade arbetsmarknadsdag på skolan i Fredags (29 nov) där folk med olika yrken föreläste osv. Så vet nu vad jag vill göra i framtiden om jag inte vet exakt vad jag vill bli direkt efter gymnasiet! Jag ska då åka med en oranisation till kina för att lära barn engelska. Är lite så att man åker med organisationen 2Earlybird, man betalar flygbiljett och visa sen bor man hos en värdfamilj där man får mat och lön mot att man lär barnen engelska och tar hand om de på dagarna. O på förmiddagarna kan man plugga kinisiska eller ha egentid, även eftermiddagar och helger är fritt! Hur grymt låter inte det?! :D Kanske för bra för att vara sant! Men jao får tänka på detta senare ska ju först till USA denna sommar!! ÅH, VAD JAG LÄNGTAR!! Vill bara få värdfamilj nu, veta vart jag hamnar och vill åka! Eller inte från familj, släkt och vänner! Men från allt annat! Är jätte taggad!
 
 
 

Hej!
Wilma heter jag och ska också till USA 14/15!! Ikväll startade jag min blogg om min resa och undrar om du är intresserad av att länka varanadras bloggar?

Ha det bäst, kram!

sv: åh va kuligt! Klart jag kan länka dig! Dock ej ikväll tänkte sova nu, men lovar att jag gör det direkt imorgon! :D

Föresten är du med i fb gruppen för oss som åker till USA 14/15 o vilken organisation ska du åka med? :D

sv: Gud vad kul! Jag länkar dig direkt:)
Nej det är jag inte, vad heter den? Jag åker med Explorius, själv då? :D

Sv: åh tack för hjälpen, verkligen snällt!! :)




Kom ihåg mig?