Känn ingen sorg

Ännu en massade missade inlägg, glömmer o skriva och vet inte riktigt vad jag ska skriva så gör ett till såndär uppdate inlägg. Har haft "springträff" med släkte  (det gick åt skogen orkade knapp springa någe), vart på ute bio med moster och sätt Beautiful Creatures för andra gången, badat hos mormor o morfar, vart med olivia, haft mysig middag hos farmor o farfar och vart på bio ä sätt Känn ingen sorg!
 
Rekommenderar filmen Känn ingen sorg, den var hur bra som helst o det ä lite kuligt för Håkan Hellström är verkligen inte sån musik jag brukar lyssna på men helt random så har jag senaste tiden nästan inte lyssnat på någe annat än självaste Håkan! O tycker hans texter är hur bra som helst! 
 
En till sak jag måste säga är att filmen Beautiful Creatures är hur bra som helst verkligen älskar den men ändå på någe sätt är det massor av ställen blir lite förstörda för de påminner om twilight (inge illa menat dock, då jag gillar twilight ganska mycket). O sen att han som spelar Ethan har/gör nästan exakt likadana ansiktsutryck och flin som Robert Pattionson i Twilight filmerna så det är la lite skumt, men jao, jao. får la ta o läsa böckerna!
 
 Random bild efter solnedgång i skärgården
 
 



Kom ihåg mig?