I'll be like a köttbulle

Haha, måste verkligen börja med mitt förbud mot godis o grejer igen! :D känner att det inte går så bra att bara äta "lite" sötsaker! Skrev ned vad jag har ätit i helgen o höll på o få slag! XD

Fredag
En skål nacho chips
Dipp på cream fresh med persillade
3-4 hg naturgodis

Lördag 
En gott o blandat påse
Rabarberpaj + vaniljsås
Två tårtbitar
Bilar + gott och blandat
Chips + dipp

Söndag
Mer än en halv morsdag tårtan
Fika hos mormor
Massa chips
3 bitar Hasselnöt mörk choklad

O då i det här är inte frukost, lunch, middag o massa frukt inräknat! (Y) så imorn blire en fresh start! Inget godis, snacks, chips, glass, vitbröd, fika osv. Fast får äta vid speciella tillfällen som första grillen glassen, klassresa eller högtider. Men ska ej äta mycket då! Hehe, kan man ju hoppas på!
Fast får ej äta när någon fyller år för då skulle jag äta hela tiden, min släkt ä ju gigantisk! ;)




Kom ihåg mig?