Once again long time no see

Jag lever, ä lite seg med att blogga bara! ^^
Men iallafall tog andra hepatit A + B sprutan i tisdags, det gick la prima!
Namen ut över det hare bara varit massor av plugg. Hade panik ett tag! Men det gick prima, var en uppgift som skulle varit inne i onsdags men jag han ej klart så en kompis fick smitta in den innan lärarna skulle hämta uppgifterna från sitt skåp dagen där på. 

Har även fått en julkalender av farmor o farfar vi får varje år. Älskart, det gör att det känns mer som om det verkligen är julsnart! Förutom julgardinerna i huset och presentkalendern så känns det ej som julen eller vintern är påväg överhuvudtaget! Hatar kyla men det är okej om det ä med snö, men nejdå här kommer det ingen snö!

Helt orelevant! Men höll på o avlida idag, va med mamma o handla i stan! O gissa vad som fanns?! Ben&jerry för 19kr! Det är ju ett mirakel! Dock vare bara Apple pie o så har ju jag o mamma förbud mot godis, snacks och liknande onyttigheter. Men bara fram tills jullovet för jädrar då skarre ätas!

Har hänt lite fler roliga saker senaste tiden så kommer lägga upp inlägg på de datum de hände fast nu i efterhand eftersom jag använder bloggen för att minnas också.

 



Kom ihåg mig?