It has begun!

 
 
Äntligen har jag anmält mig till att bli utbytesstudent!! :D 
Mina föräldrar ville att jag skulle fråga på skolan först om man fick ta ett år ledigt för att va utbytesstuden, så jag frågade det o fick som svar att typ minst två på skolan brukar åka iväg varje år. Så det kommer gå prima!!! :D
Glad tjej! :)
 
Sen så anmälde jag mig, men då blev det någe knasigt och det stod att jag hade tryckt i att jag haft en långvarig sjukdom, men det har jag aldrig haft! Men jag sa det till de på YFU, så det fixade sig.
 
Men sen vare också problem med mina betyg. Man måste ha G i alla ämnen de senaste fyra terminerna, o det hade inte jag för det hände en grej i en termin i 8:an så att jag inte fick någe betyg i två ämenen. Men sen terminen där på fick jag tillbacks mitt A och B (MVG). Så jag berättade det för de på YFU o de pratade med USA & de tyckte mina andra betyg såg fina ut, så det fixade sig också! :D
 
Jag har också vart på intevju och det va massa nervöst innan, men sen när man väl var där, var det lugnt. Vi satt typ bara o prata om utbytesåret, mig, min familj osv. Kände som om man tog en fika med en kompis!
 
O nu väntar jag bara på antagningspapper ! :D
 
Riktigt ful bild, men bryr mig inte ä MASSA glad, typ hög på livet! ^^
 
 
 



Kom ihåg mig?