Lyckligaste människan på jorden!

OMG! Känns som om jag är lyckligaste människan på jorden!
För några dagar sedan fick jag mail från yfu om att inte glöma ta sista vaccinationen en fråga om betyg från gymnasiet, men det var inget som var knas så allt gick prima! Sen någon dag efter har jag ett missat samtal från dom men när jag ringer upp är det ej telefon tid så får lite panik. Tänk om det var något jätte viktigt! Omg, allt med utbytesåret är ju jätte viktigt! :D 
 
Men iaf dagen efter ringde jag upp och det var om att jag måste ta engelska testet på tisdag. Så på tisdag åker jag te stockholm! :D
Iallafall. Sen igår när jag var med sofia, linnea, emelie, melina, elin och elvira och skulle ha disney kväll ringde mobilen o det var yfu. För att höra allt de säger så går jag in på linneas toa. Omg, de började med och säga "vi har en fråga till dig" Eller typ att de hade en fråga till mig innan de skulle berätta något. O herre gud, jag bara kände på mig att det var något med värdfamilj o göra. O jag hade rätt!!!!!!!!
 
Jag har fått värdfamilj i Arizona, Phoenix. De värkar hur gulliga som helst och nästa för perfekta! Värdmamman hade skrivit ett mail jag fick där hon berättade lite om familjen och jag blev helt ärligt helt överlycklig! Jag har inte träffat de eller talat med dem men om jag utgår från brevet så måste jag säga att jag aldrig skulle kunna få en bättre värdfamilj! Berättar mer om de senare ska snart iväg!
 
MEN OMG FÖRSTÅR NI?! NU äre på riktigt!!!
 
 
O just det!! Hahhaah, när jag hade pratat klart med yfu hade elvira inte kommit ännu o elin hade anlänt medans jag pratade i telefon o hhhahha fick typ ett glädje utbrått o skreck rätt ut o stutsade runt i vardagsrummet o ahha elin trodde jag höll på att bli mördad! xd



Kom ihåg mig?